Sunday, March 9, 2008

Zima na Urski

Kar ne mores verjeti, da imamo pravo zimo tako blizu. Zal pa danes nisem mogla preizkusiti novih derez, ker bi izgledala smesno. Sneg je bil dovolj globok, nikjer ni bilo nevarnosti zdrsa...



Nemogoce, da bi ostali doma, ko pa nas je ze vcerajsnje vreme zadrzalo doma.





Dobro, da smo se fotkali takoj, ko smo prisli na vrh, ker se je potem vreme malo sfizilo.

Srecali smo dobrodusne planince z Dravskega polja, ki so nam po stari navadi ponudili borovnicke. Ej decki, hvala, zelo so "pasale".

17 comments:

Metatron said...

vidim, da ste tud vi uživali na polno... kje ste pa štartali?

Js sm še včeraj bil v Slovenj Gradcu... šele potem, ko sem se pa v LJ pripeljal in mi je nadangel povedal kam greste, sem se pa spomnu, da bi vam lahko pokazal krožno turo na Urško, ki bi trajala cel dan. Full fina tura, ki pa jo v celoti izvede po mojem bolj malo ljudi (v resnici so 2 poti združeni)... men se dopade, kr je bolj "osamljena" ter razgibana... če boste hoteli še kdaj it gor vam jo z veseljem pokažem

Skalca said...

Prav fajn je blo. Pa se rozice in sladkarije sva dobili.

O, hvala za ponudbo, jo bomo izkoristili. Vceraj se nam je kar malo mudilo, ker sem sla se "malo" v sluzbo.

nadangel said...

nove dereze?!

Skalca said...

Jasno, da se ne morem pustit takim zacetnikom. Pa ja moram met malo boljse od frendice.

Sem jih dobila z veeelllikim popustom.

nadangel said...

okej, naj ti bo ... :)

Metatron said...

aja pa še to sem pozabu včeri napisat... tam na uni fotki pa malce preveč blizu roba stojite :) :)

sonček said...

a da na robu stojimo? Skalca je pa ja od vraga, ona bi šla še dalje, če je Srečko ne bi zadržal

Skalca said...

Dragi soncek, ves, da je najlepse na robu, ko gledas tako, kot, da si v nebesih. A ni noro?!

Punca, zdaj pa ven, na soncek!

nadangel said...

sonček, čestitke za blog! Zdaj pa hitro kaj gor dat!

Skalca said...

Soncek, mas pa en lep naslov za blog, se pa ne das, a ne. Si se dolgo upirala, zdaj pa te je not potegnilo, ha, ha... sem samo cakala kdaj.

sonček said...

Ne nimam ga še, kje pa te mam cajt?
Mogoč pol ko pridem nazaj iz NEBES :)

Skalca said...

Ja, fajn ti je, ko lahko gres vsak dan v "nebesa", za razliko od nas, ko gremo samo konec tedna.

Ti pa PRIVOSCIM, si si pa ja zasluzla s "preteklim" delom.

Bluetooth said...

Vidim, da ste kar delovni. Tudi jaz sem vesel, da sije sonček med nami, samo včasih pa ni preveč dober za sneg,ker se prehitro tali.

Metatron said...

skalca: pod sporočilom, vidiš ti kot lastnica tega bloga majhno ikonco v obliki kante za smeti. Preprosto, klikni na tisto kanto in te vpraša ali res želiš zbrisat ta komentar. Potem potrdiš svojo odločitev in komentarja ni več.

nadangel said...

@bluetooth: valjda, da smo delavni, še posebej zato, ker pri nas NE sije sonce ...

nadangel said...

@bluetooth: valjda, da smo delavni, še posebej zato, ker pri nas NE sije sonce ...

Skalca said...

Ej, metatron, si mi pa pomagal. Sem bla vsa zivcna, ko sem mela neke smeti po blogecu. Hvala ti!

Zdaj pa znam ze nekaj vec. Eni se vejo ne, kaj je blog, jaz pa ze blogam. Fajn je, ceprav sem ze itak veliko na netu, pol pa se blogi.... Ej pa to ti je zivljenje!!!