Sunday, March 23, 2008

Prvo srecanje

Kar ne morem verjeti, da sem lahko tako dolgo cakala PRVEGA srecanja z naso malo Zalo. Pricakala naju je budna, kot bi vedela, kako si je zelim. Ko sem stopila v hiso, sem kar planila proti njej. Mami in atiju sem hvalezna, da sta mi jo dovolila cartati. Zaspala je na mojih rokah in za nic na svetu je ne bi dala iz rok. Pozabla sem ze, kako je hudo, ce malega zvija. Nobena teorija tu ne deluje, samo cloveski obcutek in ljubezen.
Prav na koncu obiska je prisel na racun tudi Joze. Pri njem se je Zala tako umirila, da je kar zadremala. Ja, Joze res obvlada.O, kako je dobro, ko drzis v rokah malo rokico. Upam da se vidi, kako me drzi. Noro dober obcutek! Ob tem se zaves, da je malcek cudezno bitje, ki je prisel med nas. Odvisen je od nas odraslih. Sreco ima, da ima tako imenitne in ljubece starse, pa strica in "teto", pa bico in dedana...


12 comments:

Metatron said...

vidim, da si ti tud uživala. A ne, kr težko jo daš iz rok...

No js sem poleg včerajšnjega dne imel še danes srečo in priložnost, da sem jo "pazil" skoraj cel popoldan.

Pa pozdrav atanu, mamici in hčerkici... ter seveda vsem ostalim, ki ste bili tam okoli :)

Skalca said...

Sem se ze ponudla za varusko. Ceprav sem ze malo iz prakse, pa tudi z novimi plenicami se nisem previjala, se bom ze potrudila.
Baje je nadangelca zadnjic zmagala.

Kolko energije ti da takale mala pikica.

Drugic bom sla na obisk v takem casu, da bomo zunaj. Jo bom nosla, da bo se ona malo migala.

nadangel said...

@skalca ... ne vem, zakaj je teta v narekovajih :). Po moje sem zdaj, ko sva jo s stricem imela čast dve uri skupaj pazit, že kar prava teta :)Če ne, pa se bom še izkazala :)

Metatron said...

in kaj je nadangel naredu da je zmagal? :)

Skalca said...

Ja pazla jo je, pa je zmagala pri pupi, tak ko ti pri svoji, a ne?!

Metatron said...

aja... js sm mislu, da je blo malo ironije zraven, ko si pisala, pa da je kaj narobe naredila :)... kako sem sploh lahko dvomil v nadangelove materinske sposobnosti :)... kesam se.

nadangel said...

ja, kar daj se ... jaz pa ja že skoraj obvladam :)

Skalca said...

Nadangelca pa iz vseh strani dobiva pohvale. Se vidi, da jabolko ne pade dalec od drevesa.

nadangel said...

res? S kere strani je te še prišla kaka? Do zdaj sem se zaenkrat še samo sama hvalila :)

Skalca said...

Ocitno ti ne povejo, ker se bojijo, da bi se "prevzela" kot varuska.

No, verjemi mi, da so vsi ful navduseni, kak obvladas.

nadangel said...

ja, itak :)

Bluetooth said...

ja saj to ti že pravim kar nekaj časa, pa te še nisem mogel prepričati. Mala Zala pa je res cukrček.