Sunday, March 16, 2008

Peca

Ja, na zacetku jih je blo toliko interesentov, za Peco namrec, da sem se kar sekirala, ce bomo vsi sploh prisli v Dom na Peci (danes je bil zaprt): nadangel, pa metatron, pol pa itak moja frendica, ki je vsakokrat, na vsakem izletu zacela:"Na Peco bi morali, ce ne, grem sama med tednom." Mi pa ja, ja... Pocasi nam je ta Peca kar pod kozo zlezla...

Na koncu sva na Peco sla sama s Sreckom. Je bil tako zalosten, da sma sla sama, da se niti dotaknil ni tistega prsuta, pa drugih dobrot. Je reku, da sam nima lustov jest take stvari. Na sreco naju je frendica povabla , kao na cicerikino juho, pol pa je blo vsega drugega, ja cela juzna. Se lahko vse dosedanje degustacije po gostilnah skrijejo pred njeno kuhno, pa se Brankec je naredu bogovsko solato. Razumem, da se je tezko spraviti iz postelje, ko pa ponoci noro piha in je vremenska napoved vse prej kot dobra. Visevnik je z vetrom se prevec ziv v spominu. Oblaki so se res podili, grozili, veter je bil proti vrhu bolj mocan, nikakor pa ne tak, kot ga pomnimo nad Pokljuko.Vrh se je pocasi priblizeval, ivje na borovcih pa je obetalo pravi zimski vrh.

Ob takem vremenu se dobro pocutis, ko zagledas takle smerokaz.Hvala bogu, da mamo fotoaparate, sicer se na vrhu ne bi bla nic ustavla.
Na poti so mojo pozornost pritegnili telohi, ki jih je ponekod toliko, da je bilo vse belo.

7 comments:

nadangel said...

Saj ne, da se kaj opravičujem, da me ni blo zraven, ampak sem pa marsikaj pametnega naredila včeraj :)

Metatron said...

pa ne morm verjet... prvič zato, ker prekašaš mene v številu objav :), drugič pa zato ker nisem bil zraven... js sem še v soboto klical al gremo na peco al ne... pol sem pa v soboto in nedeljo sam pešaču po koroški(bom še dans objavu zadeve)... aha če se ne motim sta štarala tam kjer gradijo gradove kralja matjaža... super tura

sonček said...

jaz se tud ne opravičujem, ker sem doma okoli hiše 3 ure pobirala veje od dreves, ki joh je Branko obrezoval in sem tud naredila dobro delo. Vsaj zadnji vikend pred odhodom!

nadangel said...

no, vidiš, sonček, smo vsi delali kaj pametnega ...

Skalca said...

Aja, zdaj pa izgleda, da samo midva nisva delala nic pametneda, da sma "samo" hodla!!!

Ej, druzba, ne vem kdo od vas je bil zadolzen, da metatrona obvesti. Ko sem poslala mail, bi ga moral nekdo od vas samo preposlati!!!

@metatron, ti pa nisi prave spraseval. Jaz bi te ziher poklicala. Se je soncek sele ponoci spomnila, da ti ni povedala, ne vem pa kak je blo z nadangelco.

Torej, moj mejlek poznas, poslji st. GSM-a, pa se dogovorimo za drugic. Za nedeljo pa res skoda!

Metatron said...

skalca ne jih tolko kregat, se bosta še ustrašla :) :)... nisem vreden "špitira" :) :) :)

ja midva sma čez vikend očitno zabušavala :) :) :)

Skalca said...

malo se moramo kregat, da se mamo pol bolj radi.

Tako zabusavanje mam najbolj rada.