Wednesday, March 5, 2008

Moja vas


Vceraj sem bila v eni najlepsih vasi, na Keblju, med prijaznimi in odprtimi ljudmi, ki jim ni vseeno za nase najmlajse. z udelezbo na otvoritvi na novo opremljenega oddelka in urejenega solskega igrisca, so pokazali pripadnost in podporo razvoju kraja.





Ceprav je v dolini ze pomlad v polnem razmahu, je tu zgoraj zima se malo pomahala z repom in nasula snega. Ravno toliko ga je, da so smreke oblecene v belo.


Cerkev sv. Marjete je poleg drugih znamenitosti (razvalin Zajcevega in Zbigovega gradu, kamnoloma v Cezlaku...) , vredna ogleda, tudi zaradi razgleda, ki se odpre, ko stopiš okoli cerkvenega obzidja.




6 comments:

Metatron said...

Vidim, da bo vsak dan nov post tukaj... sem že dodal povezavo na svoj blog, tako, da bom lahko redno spremljal kaj se dogaja tukaj.

Skalca said...

Ej hvala za spremljanje. Ne vem, kako bo v bodoce, se bom pa trudila. Fotke so bolj kilave, nimam te danosti, ki jo mate vi VELIKI fotografi. Je pa kljud temu spomin.

Skalca said...

Se moram se kaj naucit, kak pa dodas povezavo? A je zapleteno? Ves mi nadangelca nic vec ne pomaga, se moram kar sama znajt.

Metatron said...

a ta princip je nadangel izbral? Te je vrgel v vodo, sedaj pa se nauči plavat :)

hmmm... če je zapleteno? Men se ne zdi, samo je pa malo zoprno za razložit :)... pa da poizkusim:
- ko se prijaviš v blogger "dashboard", kjer lahko pritisneš več tipk (povezav), od tega da daš nov post
- malo na desno imaš napisano "Manage:" in tam lahko klikneš na "Layout"
- pojavi se ti novo okno in tam imaš na desni strani nekje napisano tudi "Links", kjer klikneš "Edit"
- odpre se ti novo okno in tam not izpolniš naslednje stvari (npr. če želiš dodat mene)
- v prostor "New Site URL" (kjer je že napisan začetek "http://") mora po novem pisati naslov mojega bloga "http://www.metatron-bozo.blogspot.com/"
- v prostor "New site name" pa napišeš moje ime ki se bo izpisalo na tvojem blogu, torej napišeš "Metatron"
- potem pritisneš tipko "Add link"
- zatem pa še tipko "save changes"

upam, da je kolkrtolk razumljivo... če ne pa kr nadangela aktiviraj :)

nadangel said...

a tak se ti pritožuješ nad mano? No, vsaj metatron je dober in ti pomaga. Hvala ti puno, metatrron!

Skalca said...

Saj bos se ti mela ka delat z mano nadangelca, saj ves, da mi racunalnik ne gre prevec.
Ja metatron pa je pravi. Samo zdajle nimam casa. Bom ze...