Tuesday, March 4, 2008

Mali blogec


Takole, pa mi je uspelo.
Imam svoj blog, ki me je potrpezljivo cakal. Samo vsake toliko, ko sem brala tuje blogce, me je spomnil, da imam vse moznosti zanj. Mi je moja hcerka vse pripravla. Se dobro, da si je mati vse zapisala, ce ne, bi mi ga morala spet ustvarjat.
Zakaj sem objavila sliko ginka? Ker je to drevo, ki je obstalo na materi Zemlji samo zaradi tega, ker so ljudje pravocasno zaznali skrb zanj. V vseh pogledih preseneca. Je iglavec, pa ima iglice v obliki listov. V jeseni je najbolj caroben, ko se obarva, pozimi se najbolj razgali in pokaze svoj neverjetno lep stas, spomladi in poleti nas razveseljuje s pahljacastimi listi, ki so poleg nenavadne oblike, se zdravilni. Le kuhajte si cajceke iz njih.

9 comments:

Metatron said...

no, tega drevesa pa mislim, da ga še nisem videl... vsak dan zvem nekaj novega... iglavec z listi... zanimivo. Kje pa to raste?

nadangel said...

Mati! BRAVO!!!! Z veseljem te bom vsak dan počekirala!

Skalca said...

Hvala, hvala. Je pa dolgo cakal, da zazivi.
Metatron, bos moral v nase Pobreze, da vidis dva primerka, sta se mala, liste pa bosta imela, da jih bos potem evik prepoznaval.
Je pa to moje najljubse drevo.

nadangel said...

ja, bo treba za kak dezevni vikend organizirat kak piknik ... in tam pivo ne bo 6 EUR :)

Metatron said...

sej pivo po 6 evrov je samo še pri Pubecu pa nikjer drugje po svetu:)

pubec said...

ja, ampak če bi ga rad spil, moraš vseeno na 2864 m :)

Metatron said...

aha... torej v tvojmo klubu lahko pijejo samo oni ko so premagali triglav... hmmm a tako je to... :)

nadangel said...

ja, ampak prej ga mora še sam premagat ... po dooooolgem cajtu ... tak da se nič ne sekiraj ...

Skalca said...

Glede na to, da sta pubec in metatron mela posten ognjeni krst na Turski gori, na Visevniku in Draskim vrhu, se ne bojim, da ju bi ju morali nosit. Niti enkrat nista vprasala: "A je se dalec?"
Poleg tega si nadangelca ja neke vrste pripravnica, ju bos pa ja spravla gor?!