Tuesday, March 18, 2008

Na pragu pomladi

Letosnja zima je bila v dolini popolnoma drugacna, kot v gorah. V gozdu je mocan veter kot za salo, podiral mogocne smreke. Se en dokaz, da ljudje v preteklosti ne bi smeli saditi smrek, ampak bukve, ceprav rastejo bistveno bolj pocasi. Zalosten je pogled na lezeca debla in razgaljene korenine.
Dobro je videti loknjice na polzevi hisici, ki jo je naredila ptica, da je prisla do posladka. Tako je to v naravi. Ceprav zivalice ni vec, je hisica se vedno vredna obcudovanja.
Komu je to mravljisce nudilo hrano?
Se ena prazna polzja hisica, par sto metrov vise proti vrhu Pece.

Ko posije sonce, z dreves skupaj s snegom odnese tudi lisaje.
Ce ne bi bilo snega, ki mu je naredil kapico, ga mogoce niti ne bi opazila.

6 comments:

Metatron said...

ne mi rečt da je to slučajno od današnjega dneva? :) :) :)

kaj je tista skala na zadnji fotki? Spominja na kakšnega jelena.

Skalca said...

Včerajšnje fotke nisem vse nanizala, ker bi jih bilo preveč, pa še tematsko se zaokrožujejo.

Velikokrat sem bla na Peci, pa sem tegale"jelena" ali karkoli predstavlja tale skala, prvič videla, verjetno po zaslugi tistega klobučka iz snega.

Ja, narava je res čudežna.

sonček said...

Kljub dolgemu postopku, ker se moram vedno znova prijavljati z geslom ( ne vem kako to, ko pa metatronu lahko odgovorim kar kot anonimus?), sem to naredila, ker te moram pohvaliti, da si se spet tako potrudla.
Ti pa res znaš!
Še naprej nas tako razveseljuj, mi je skor žal, da me tak dolgo ne bo:):):):

Skalca said...

Ves, da te bom fulll pogresala, draga frendica. Vedi pa, da ti privoscim nepozabna dozivetja, ki jih lahko dobis samo tako, da gres v Nepal. Ne bos verjela, ko sama potujem, nimam takega rajzefibra, kot ga imam sedaj, ko gres ti na pot.

Metatron said...

očitno ima skalca nastavljen svoj blog tako, da dovoli komentirati samo prijavljenim uporabnikom... tako točno ve kdo se zabava s komentarji :) :) :)

Skalca said...

Ja, ne maram nobenih virusov, ki bi mi pokvarli veselje z bloganjem.